Tworzenie Backlinków

Tworzenie-Backlinkow

 Prawdopodobnie wiele razy zadawałeś sobie pytanie: „Hmm Tworzenie Backlinków, przecież to nie może być trudne. Tylko jak to zrobić, żeby te linki były najlepsze?” Nie jesteś sam. Nawet osoby z doświadczeniem zastanawiają się nad tym od czasu do czasu. Wszyscy znów zadajemy to pytanie po opublikowaniu przez Google nowej aktualizacji algorytmu.

Skoro już wiesz, że jest to często zadawane pytanie, to spróbujemy sobie na nie odpowiedzieć.

Istnieje wielu samozwańczych ekspertów udzielających różnych wskazówek i porad, ale niestety praktycznie jedyne co robią, to mylenie ludzi i wprowadzanie ich w błąd, ponieważ tworzenie backlinków nie jest wcale takie proste.

Dzisiaj postaram się sprawić, że wszystko będzie miłe oraz proste. Opowiem o tym, jak uzyskać linki zwrotne – a zwłaszcza linki zwrotne, które zapewniają prawdziwe wyniki SEO. Oczywiście kluczowym słowem jest tutaj „wyniki”.

Jak zbudować najlepsze linki zwrotne do swojej witryny?

Dawne czasy, kiedy wszystkie typy linków zwrotnych były uważane za dobre dla SEO, już dawno minęły. Przez lata wielu webmasterów polegało na niechlujnych technikach i korzystało z automatycznych narzędzi do tworzenia setek linków zwrotnych każdego dnia. Od tego czasu wiele się zmieniło.

W dzisiejszym SEO najwyższej jakości i odpowiednie linki zwrotne mają największą wartość. Więc w końcu jak zbudować dobre linki zwrotne?!

Oto kilka wskazówek, których należy przestrzegać, aby uzyskać dobre linki zwrotne dla swojej witryny.

  • Nie wierz we wszystko.

Nie polegaj na wskazówkach czytanych z nieznanych źródeł. Jeśli ktoś odkryje sekret, by zająć pierwsze miejsce w Google pod względem konkurencyjnych słów kluczowych, jest bardzo mało prawdopodobne, że podzieli się nim z nieznajomymi.

Zawsze wykonuj swoje badania i przeprowadzaj własne eksperymenty. Za niewielkie pieniądze możesz stworzyć stronę internetową, aby przetestować wszystkie typy linków zwrotnych i przygotować własne przemyślenia oraz najlepszą wersję.

  • Cierpliwie twórz linki zwrotne.

Jeśli właśnie utworzyłeś swoją stronę, szanse na szybkie i naturalne linki są prawie zerowe.

  • Naturalne linki wymagają czasu.

Odmawianie modlitw przed pójściem spać w nadziei, że Forbes lub Washington Post połączą się z tobą, nigdzie cię nie doprowadzą. Zamiast tego musisz samodzielnie zbudować kilka linków i zwiększyć ruch w swojej witrynie.

  • Jak Ty to robisz?

Jedną z powszechnych metod jest pisanie postów „gości” (posty anonimowe, z nickiem gość) na renomowanych stronach internetowych w Twojej niszy.

  • Napisz odpowiednie posty dla odpowiednich witryn.

Pisząc posty „gości” na innych stronach, nie rób tego tylko w celu uzyskania linku w biografii autora. Ta metoda była ostatnio często wykorzystywana, jednak da się zauważyć, że przy odpowiedniej strategii można wyróżnić się z tłumu.

Oto kilka wskazówek dotyczących skalowania techniki publikowania „gości”:

Pisz tylko dla witryn o wysokiej renomie w swojej niszy. Nie marnuj czasu na pisanie na stronach internetowych z rangą niższą niż ta w Twojej witrynie. Twój link będzie miał wtedy bardzo małą wartość i może się okazać, że zostanie on usunięty bez powiadomienia.

Napisz więcej niż jeden raz dla każdej witryny. Zbuduj sieć połączeń między linkami. Włóż wysiłek w ciągłą współpracę. W przeciwnym razie będzie oczywiste, że piszesz tylko w celu budowania linków zwrotnych.

Monitoruj linki z postów „gości”. Użyj narzędzia SEO Monitoruj linki zwrotne do automatycznych aktualizacji i śledź wszystkie swoje linki zwrotne. Czasami webmasterzy usuwają lub zmieniają linki z „dofollow” na „nofollow” lub całkowicie usuwają linki zwrotne i powinieneś o tym wiedzieć. Monitoruj linki zwrotne, aplikacja wyśle ​​Ci powiadomienie e-mail, aby poinformować Cię za każdym razem, gdy Twój link zwrotny doświadczy takiej zmiany, abyś mógł podjąć działania.

Zawsze umieszczaj linki do swoich kont w mediach społecznościowych w biografii autora artykułów.

W mojej niszy pisałem szczegółowe i wysokiej jakości artykuły na renomowanych stronach internetowych, a ludzie uwielbiali je tak bardzo, że postanowili sprawdzić moją osobistą stronę internetową.

Nie napisałem ich tylko po to, aby uzyskać linki zwrotne, ale aby uzyskać zarówno korzyści z ruchu, jak i SEO. Nawet gdyby te linki nie były obserwowane, miałbym setki odwiedzin miesięcznie.

  • Nie pozostawiaj śladów na swoich linkach zwrotnych.

Bardzo częstym błędem wielu SEO jest pozostawienie śladów podczas budowania linków zwrotnych. Wszystkie Twoje linki powinny wyglądać naturalnie, nawet te, które budujesz dla SEO.

Jeśli robisz posty „gości”, zawsze zmieniaj biografię autora i używaj różnych nazw.

Spraw, aby wszystkie Twoje linki wyglądały naturalnie i nie można ich było wykryć.

  • Najmądrzejsze sposoby budowania dobrych linków zwrotnych.

Najlepsze linki do Twojej witryny pochodzą z prawdziwych stron internetowych, z dobrą treścią i dużą ilością akcji w mediach społecznościowych.

Możesz albo zdobyć te linki zwrotne naturalnie, albo zbudować je samodzielnie. Tak długo, jak pochodzą one z autorytatywnych stron internetowych w twojej niszy, mają dużą wartość SEO.

Nie będę nalegał na konkretną metodę budowania linków. To, co działa dla mnie, może nie działać u innych. To jest powód, dla którego na początku tego artykułu napisałem, że powinieneś przeprowadzić własne eksperymenty i zdecydować, co jest najlepsze dla Twojej witryny.

Możesz także sprawdzić, co robią konkurenci pod względem SEO, a jeśli ich strategia działa, spróbuj zbudować te same linki.

Najpopularniejsze metody tworzenia wysokiej jakości linków zwrotnych to:

  • Posty „gości” na powiązanych stronach internetowych
  • Tworzenie linków z infografikami
  • Metoda zepsutych linków
  • Komentowanie na blogu
  • Technika wieżowca
  • Fora niszowe
  • Adres e-mail do osób wpływowych

Tworzenie backlinków, którego należy unikać!

Istnieje kilka rodzajów linków, których powinieneś unikać w swoim profilu linków zwrotnych. Najgorsze, co możesz mieć, to spamery, których nie możesz kontrolować.

Oto kilka przykładów złych linków zwrotnych:

  1. Linki ze stron o ubogiej zawartości. Google dewaluuje strony i witryny z bardzo małą zawartością, i oczywiste jest, że linki z tego typu witryn mają niewielką wartość SEO.
  2. Strony internetowe, które nie zapewniają wartości użytkownikom. Najlepszymi przykładami w tej kategorii są zakładki społecznościowe, katalogi i katalogi artykułów. Wszystkie te mogą być używane tylko w celach SEO, a Google nie daje im dużego uznania. Co gorsza, po przesłaniu linku do dowolnej z tych witryn usunięcie go jest prawie niemożliwe.
  3. Nikt nie lubi spamu, podobnie jak Google. Jeśli publikujesz spamerskie komentarze w Internecie, stracisz reputację swojej witryny, a także możesz stracić swoje pozycje w wyszukiwarkach. Nawet nofollow komentarze mogą być podejrzane, jeśli je wykorzystasz.

Tworzenie Backlinków – podsumowanie

Jeśli chcesz budować linki zwrotne do swojej witryny, musisz to robić ostrożnie i ze świadomością. Należy monitorować każde utworzone lub zarobione łącze zwrotne i sprawdzić, czy ma ono wartość SEO.

Unikaj otrzymywania linków zwrotnych ze stron, na których nie masz żadnej kontroli. Ostatnią rzeczą, jakiej chciałbyś, to mieć setki linków zwrotnych, których nie możesz usunąć.